Hier und Hertzlich

Bloggandet har de senaste dagarna inte legat pa den fabulösa toppniva som jag hade tänkt mig. Mobilbloggandet har överaskande nog totalvägrat.... Var inte oroliga, jag har mest varit pa det ställe som tjuvhaller pa min löneavi, vilket brukar resultera i mindre spännande inlägg.

Det som däremot är av vikt att nämna är att Lucky och jag tröttnade pa var totala glamourbrist och smet till Berlin. Vi har gjort lite undersökande av stadens secondhandutbud och ätit pa en av vara favoritrestauranger. (blev igenkända, men jag skyller pa svansen) Ett efterlängtat besök gjordes även i stadens nördbokhandel. Tyvärr var den bok jag siktat in mig pa nicht mehr lieferbar. Bah, jag ville ända inte ha...

Nu väntar östra Europas bästa cocktailcafe pa oss... auf wiedertjafs!

Kommentarer
Postat av: Yoyo

Drick god kaffe & fikabröd åt mig och mygg!

2009-08-04 @ 21:23:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0