Snooze

Försov mig idag. Jag vet att jag snoozade någon gång men jag måste nog ha upprepat den handlingen. När jag vaknade låg jag nämligen med mobilen i handen och tummen på snoozeknappen!
Hela dagen blir liksom lite konstig av att morgonen har blivit fel. För utom det helt uppenbara, att jag fick korta ner på antalet morgonrutiner och öka tempot till campus (jag lyckades trots allt smita in till föreläsningen precis innan den skulle börja),känns det som att kontrollen har uteblivit och vägrar att infinna sig igen.

Något som däremot har infunnit sig igen är sommarvärmen. Vi spenderade förmiddagsrasten ute i solen. Vid sådana tillfällen glömmer jag bort att jag i vissa miljöer bör censurera mig själv. Som idag när jag levererade min åsikt om tipsprommenad och brännboll vid peronalträffar och liknade.
"Det borde vara nackskott på det" konstaterade jag lungt och lutade mig tillbaka för att låta solen värma ansiktet.
Sedan kom jag på vad jag hade sagt och var jag befann mig och låtsades vara jätteintresserad av min kaffemugg resten av rasten.

Kommentarer
Postat av: Nancy

""Det borde vara nackskott på det" konstaterade jag lungt och lutade mig tillbaka för att låta solen värma ansiktet. "

HAHAHAHAHAHA

2009-08-27 @ 17:22:58
URL: http://nancyisanegative.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0