Mina favoritstrumpor!

Jag skulle precis ta på mig ett par av mina favoritstrumpor när jag hörde ett oroväckande ljud. Det är numera hål i mina fina londonstrumpor! Jag tröstar mig med kaffe och gnufflor.

Igår var det äntligen dags för lite härlig underbemanning på jobbet. Att hinna gå på toa på arbetstid är gravt överskattat. Både de boende och personalen överlevde dock. Till skillnad från min medarbetares plånbok... Den och innehållande kreditkort återfanns all over the place efter ett oövervakat ögonblick. Som grädde på moset ville de även höra remixversionen av Teddybjörnen Fredriksson. Horray!

Kvällen fortsatte med bio och somna tidigt. Det verkar som om sömnen tog ut sin rätt till slut...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0