Skärpning

De två senast dagarna har jag varit väldigt oambitiös och känner att jag behöver strukturera upp det hela. Vid sådana tillfällen skriver jag alltid i listform. Jag gillar att kunna bocka av det jag har gjort. Faktum är att jag gillar det så mycket att om jag gör något som inte står på listan skriver jag dit det i efterhand bara för att få bocka av det. Så...mal sehen:
  • Städa och fixa tvätt
  • Ladda batterier till kamera och pod
  • Beställa höstens kurslitteratur
  • Surfa lite surf inför mina hemliga höstplaner
  • Se till att Lucky och jag kommer iväg på någonting under de sammanhängande dagar vi faktiskt har ihop denna sommar.

Allt detta ska ske snart. Ska bara ta mig lite kaffe först.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0