Who finds the money? When you pay the rent? Did you think that money was heaven sent?

Jag måste erkänna att det känns lite orättvist att jag inte får någon lön den här månaden. Jag har ju faktisk jobbat. Inte för att jag inte gottar mig åt att jag längre fram kommer att få betalt för en månad jag inte har jobbat, men just nu skulle det sitta fint med lite inkomster. Lucky (den lilla råttan) har också stooooora problem. Det är sååå jobbigt för honom att bestämma vad för stuff som köpas i vilken ordning nu när fått lön.

Det finns dock andra saker som jag gottar mig åt. Som att febern har gett med sig och min styrka har börjat krypa tillbaka i takt med första säsongen av Buffy. Eller att jag och Lucky nästa vecka kommer att befinna oss i Berlin (so long sparkonto)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0