Update

Överlevde arbetsdagen. Fick jobba några extra timmar då kvällspersonalen sjukskrev sig och det var ungefär lika lätt som väntat att locka in folk som vill jobba utan förvarning en fredagskväll. Jobbade hela passet i hop med Nancy. Det fungerar bra även om det är lite svårt att använde våra riktiga namn. Arbetsplatser är nämligen inte det ultimata stället att slänga sig med nicks om vi ska framstå som vuxna.

Kände mig även lite duktig när jag efter jobbet gick in på banken och fixade lite bankfix. (även det var lite jobbigt att sitta i illaluktande jobbkläder mellan piffade bankkunder i väntan på sitt nummer) Men detta var inget emot hur duktig jag kände mig när jag strosade runt bland stadens reor utan att handla. På något sätt känns det som att jag får shoppa när jag varit på jobbet så jag måste påminna mig själv om att det handlar om pengar som ska gå till hyra, mat och liknande. Det rör sig alltså inte om en exklusiv shoppingpott. Tillslut kunde jag dock inte stå emot utan köpte en bok. Jag hade ju faktiskt jobbat extra...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0