Stäng dörren!

Vaknade klockan fyra av en trimmad moppe utanför mitt sovrum. Beslutsamt hoppade jag ut genom fönstret. Jag tog moppen i ena handen och knackade på dörren till helvetet med den andra. Som jag misstänkt stod dörren lite på glänt. Snart skulle den repareras, men just nu var det lite problem med alla dessa sommarvikarier. Efter att ha parkerat mopeden försökte jag stänga dörren så gott det gick, men det verkade som att små doser av läckage ändå var oundvikliga. Som att bussen krånglar och hackar eller att liften lägger av och måste vevas ner manuellt och för att inte tala om att det kostade mig feber och svalget utbytt mot en tistel.

Framåt eftermiddagen verkade någon form av reparatör ändå ha släpat sig dit för min syster och hennes man kom förbi och med lite smärtstillande och halstabletter kändes det bättre.

Nu hoppas jag innerligt att febern ska släppa under natten. Att vara sjuk finns inte med i min planering.

Kommentarer
Postat av: Sockerklump

Naaaww liten är sjuk? Jag raggar massagekunder åt dig till hösten iaf! Så du kan ligga och tänka på alla pengar du kommer tjäna iaf!

2009-07-26 @ 08:31:13
URL: http://sockerklump.blogspot.com/
Postat av: Nannie

Åh, du är bäst sockret

2009-07-26 @ 13:14:48
URL: http://controlz.blogg.se/
Postat av: sara shotguns

krya på dig baby :(

2009-07-26 @ 21:52:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0