Naha!

Jag överlistade det där dubbelv och köpte nya batterier till dosan på Media Markt irl. Jag måste erkänna att jag är lite imponerad av mig själv. Detta känns ju nämligen som en väldigt typisk sådan sak som tenderar att dra ut på tiden

Martina lugnade med att det skulle gå att använda dosan långt efter att varningen började visas, men det stod på hemsidan att viktig information kunde försvinna vilket triggade min nojja. Det är ju även anmärkningsvärt att mina tidigare dosor har varit så kackiga att de alla har dött av andra orsaker innan jag har behövt uppleva batteribytarmomentet.

Imorgon bär det alltså av till Jönköping. Jag har ställt fram min resväska, men den verkar vägra att packa sig själv? Som vanligt får jag tydligen göra allt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0