Inför midsommar

Det plingar till i inkorgen

"Du kan väl köpa en flarra vin? :) "

Jag och resten av nejdens befolkning befinner oss på systemet. En flarra vin? Jo, tack... it could be anywhere, there's a lot of them about...

Beslutsamt lyfter jag luren.
"Vad fasen ska du ha?"
"Det spelar ingen roll, det blir så bra med vad som helst!"
"Eh, jaha...men jag vet inte...rose´? Det är väl sommrigt typ?"
"Nä, blö! Inte det!
"Nähä, men vad ska du ha då?"
"Det spelar ingen roll, det blir bra med vad som helst."
"Hmpf, jag försöker väl leta upp en annan flaska då.."
"Inte flaska, jag vill ha låda!"

Tillslut lyckas både jag och lådan ta oss ut därifrån. Jag har någonstans ett svagt minne av att jag även förra året lovade mig själv att  "nästa år ska jag vara lååångt borta från systemet dagen innan"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0