Fest unt Feber!

Som vanligt kära bloggläsare när ni blir exkluderade så händer det stuff!

För att ta vid där jag slutade förra veckan....

På torsdagkvällen var det födelsedagsfirande med djungeltema. Denna tillställning var så lyckad att Lucky började planera inför sitt 30-års firande redan när vi kom ut från festen. Eller...nja, han gjorde en gästlista på typ fem personer sen tyckte vi att det började kännas ansträngande med så mycket planeringsarbete att vi ägnade oss åt godtycklig vispop tills bussen kom och körde hem oss. (måste vara någonting vi ätit)

Fredag hade vi tagit ledigt för att kunna fly landet, jag hade nämligen fått nys om en spelning jag ville gå på. Peter mötte upp oss och vi stod tillsammans och huttrade i biljettkön alla tre. Kände mig lite skyldig då han kom direkt från jobbet, förkyld, inte hunnit äta och vi visste inte ens om vi skulle komma in.

Väl framme vid kassan fanns det biljetter till oss. Jag visste väl att fredagen den trettonde var en turdag! Spelningen levde helt klart upp till förväntningarna. Vi shoppade varsin t-shirt och ett ark med lukt-stickers.

Under helgen hann vi även med second hand, veggibuss, royal academy of art och brittisk pub.

Som betalning för fyra dagars nöje fick jag feber. Kan inte påminna mig om att jag har varit sjuk på min födelsedag tidigare, men Lucky tröstade med presenter och bakelser.

Den elaka febern och the neverending nysandet höll i sig och hindrade mig från såväl Cirkus Miramar och Belle...

Nya projekt:

  1. Ta igen den tid jag har missat på min inlämningsuppgift

  2. Fixa andra omgången av vaccin inför Indien

  3. Fixa födelsedagsfirande för 4 pers(varför måste alla fylla år samtidigt?)


Auf Wiedertjafs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0