Jag borde få panik

De två senaste veckorna har rymt ifrån mig. Förra veckans feber skapade en litet eftersläntrande som jag upplever omöjligt att ta ifatt. Ja, inte så att jag anstränger mig och jobbar dubbelt så hårt på alla fronter, men ändå...

Hela den här veckan har jag haft som ambition att packa inför att åka ner till Skåne, men verkar ha kommit undan varje kväll.

Måndag: kladdkaka hos Erik ->åkte hem ->somnade

Tisdag: middag på Sukho thai. Fick bok av Nancy -> åkte hem och läste halva ->somnade

Onsdag: Presentletande och Kellys. Gick tillbaka till Erik för att se om det fanns någon kladdkaka kvar. Negativt resultat -> åkte hem -> läste andra halvan av boken -> somnade

Idag: vaccinerat mig inför resan. Öm i båda armarna och kan absolut inte packa.

Skit, detta innebär att jag får gå upp tidigt imorgon och göra det innan min sista dag på LIAn där jag ska lägga de sista finesserna på min rapport. Läste igenom rapporten idag och insåg att den var föga imponerande. Detta borde besvära mig. Jag borde göra mitt yttersta för att rädda vad som räddas kan på uppgiften. Jag borde göra en packlista och packa därefter. Jag borde ladda med kaffe och energidryck, kämpa natten igenom och inte ge upp förens det inte längre fanns något mer jag kunde göra. Jag borde få panik

Men som ni redan kanske har gissat så har jag en annan plan. Jag tänker sova.

Kommentarer
Postat av: erik

satt hemma och pluggade på onsdagen så då rök kladdkakan. du fick ju chans på tacopaj, men det ratade du ju. det kanske skulle varit flygande jakob för att få fröken på fall?

2009-11-26 @ 22:49:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0