Men vaf...

Jag är motarbetad!

Laddaren till kamerabatteriet är borta. Oknytt har väl brutit sig in lägenheten förståss.

Upptäckte även att två av tre mys-ljus-slingor inte har överlevt sen förra hösten. Det retar mig! Vad har de haft för sig sen sist? Legat och dragit i en låda, hur svårt kan det vara egentligen? Oförskämda mysljus, det bli renova för er...

Bad även Lucky läsa igen lite som jag har skrivit om lia-uppgiften. Jag viftade upprört med armarna och menade att det var fånigt att skriva OM en formel man har använt, det borde räcka med att bara skriva formeln, att det är därför den finns. Jag fick till svar att jag skulle sluta gnälla och tänka på 1600-talets matematiker och tycka synd om dem istället. Då sprang jag ut i köket och satte i mig den sista chokladen så att Lucky garanterat inte skulle få någon.

Kommentarer
Postat av: Nancy

Hämnden är ljuv?! :)

2009-11-10 @ 07:53:28
URL: http://nancyisanegative.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0