Räddad!

Det visade sig att det inte bara var jag som inte hade något att lämna in i dag på morgonen. Eftersom det var två föreläsare ansvariga hade det naturligtvis blivit dubbla besked om när uppgiften egentligen skulle vara inne vilket löstes genom att ge ALLA extra tid. Detta klargjordes innan jag hade hunnit avslöja min pinsamma miss inför allt för många personer och jag kan hålla huvudet högt igen.  Nu återstår att fixa med den text som min handledare skickade till mig och sedan ljuga ihop en powerpoint inför redovisningen.

Imorgon börjar nytt kursavsnitt så jag tänkte förbereda mig med nytt block och ny pärm. Hoppas det räcker, man ska väl ändå inte behöva plugga också?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0