En gång i tiden

En gång i tiden hade jag stora ambitioner med den här bloggen. framförallt vad det gäller designen. Jag tänkte lite att det här var någonting som fick gälla första veckan och därefter skulle jag vara enormt kreativ med såväl inlägg som utformning. Det blev inte så... Inte för att jag är missnöjd, men det var inte så jag hade tänkte mig.


Mitt nuvarande projekt är att fixa visum via indiska ambasaden. Tycker det borde räcka med ett " Hällo, aj want to vissit!" Men den gick tydligen inte hem.  En vaccinationscentral har ett besök att vänta på måndag och jag ska inhandla stooora mängder samarin.

Kommentarer
Postat av: Yoyo

Har du hittat några mjäll på internet? ;-)

2009-10-19 @ 08:45:10
Postat av: Nannie

Nej, men på postorder!

2009-11-04 @ 22:56:56
URL: http://controlz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0