En serie olycksaliga händelser

Det senaste dygnet har varit något besvärande. Det har varit krångel med nycklar, mobilladdare, bokningsnummer, bussar, banverket och kommunikation. Jag känner lite nu att jag har gjort mitt bidrag på den fronten och från och med nu kommer det att vara lite ordning på den här veckan.

Tentan är nu över men för att styra upp det hela har vår föreläsare delat ut en gruppuppgift som han förväntar sig att vi ska lösa. Jag har god lust att skippa det och söka LIA-plats på heltid, men det känns inte helt okej mot de anda i gruppen. Sketans samvete man ska behöva dras med.

Kommentarer
Postat av: Nancy

Samvete bör man inte ha om man vill komma någonstans här i livet :)

2009-09-23 @ 11:43:08
URL: http://nancyisanegative.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0