Ytterligare en givande dag.

Inledde morgonen med mitt LIA-sökande. Ringde lite rings utan att få tag i rätt personer och skickade ett nytt mail. Därefter var det dags för den älskade gruppuppgiften. Vi spenderade hela dagen utan komma det minsta längre än vad vi hade gjort igår. Bra, det betyder att vi har massa härligt grupparbetande kvar!

När jag kom hem skulle jag göra ett nytt försök att jaga den person jag hade terroriserat på morgonen. Han hann före... och gav mig nej. Ytterligare två nejn väntade på mig i min mail när jag öppnade den. Detta betyder att min syssla inte har tagits ifrån mig och jag fortfarande har detta att se fram emot resten av veckan. Lucky me!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0