Iväglurade

Idag lurade syrran iväg oss på äventyrsgolf. Jag tyckte det lät lite töntigt först men följde med ändå. Det hela gick över förväntan, trots att jag även efter jag hade fått reda på att hela stället var i kristen regi svor högt då det var något konstigt fel på min boll som ibland gjorde att den krävde fler slag än vad jag hade tänkt mig. Drivrutinerna för det vårdade vokabuläret måste nog ses över.



Tyvärr råkade Lucky vinna vilket gjorde honom odräglig i bilen hem...





Jag och lillan passade på att bekanta oss närmare med vattenhindret/bebisplasket




Kommentarer
Postat av: Ruth

Ser mysigt ut!

2010-08-07 @ 21:29:44
Postat av: Nannie

Mys och idyll är det nya svarta!

2010-08-08 @ 13:52:08
URL: http://controlz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0