Nyårsblogg

Nyårsafton är som bekant ledig dag. Då kan man sova länge, äta frukost i omgångar, dricka kaffe och knapra på överbliven pepparkaka sen julbaket...

Måste erkänna att det känns skönt att det inte blir något åka iväg denna helg. Kommer åka in till några kompisar ikväll men that's it! Inget åka småland på hal is.

Istället blir det planerande för det nya året som gäller. Jag filar på lite nyårslöften. Leva sunt och bli snäll känns lite töntigt, men jag skulle vilja bli bättre på att hålla kontakt med de människor som jag är dålig på att höra av mig till. Kanske göra upp ett litet schema för detta? Eller är det förolämpande att ringa till någon och säga "Hejsan! ditt namn står på mitt nyårs-schema idag. Talk to me !"
Jag får fundera lite runt detta...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0