Första julkortet mottaget.

Jag är inte så mycket för att pyssla med julkort längre. Tyckte det var ganska roligt när jag var yngre men sen har det liksom runnit ut i sanden.

Igår hittade jag dock ett julkort som gladde mig. En länk hade dimpt ner i min inbox. Där väntade ett färgglatt digitalt julkort från Indien som spelade musik och önskade fred på jorden.

 

För ett år sedan var jag på besök i en rättvisemärkt tvålfabrik. Det var massa fjäsk för mig den dagen. Jag blev runtvisad i hela produktionen. Personalen svarade på alla möjliga och omöjliga frågor. Jag fick fota hur mycket jag ville och jag blev bjuden på middag

 

 

Nu ett år senare så kom de alltså ihåg detta och skickade länken. Jag funderar lite på vad jag ska skicka tillbaka. Ett kort på den svenska snön? En dalahäst? Nått får jag allt se till att skicka iväg...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0