Finfrämmat

Trasigheten verkar hålla i sig. Då jag hade hittat en annan jacka som får duga så länge, gick istället min väska sönder. Intresset för att införskaffa en ny är ungefär likvärdigt med intresset för att skaffa en jacka så jag tänker hålla mig till ryggan resten av terminen.

Med min trasiga väska i famnen gick jag ner till stationen för att hämta Nancy och Karin som hade bestämt sig för att göra visit. Jag slängde upp min kamera i nyllet på dem mest för att bevisa att även mina (inte bara Lisas) kompisar kommer på besök. Trots den begränsade tiden hann vi med cafe', antikvariat, inspektion av lägenhet och katter, flams samt lösningar på lite världsproblem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0