Fix it!

Det senaste har jag inte kunnat komma in på min blogg. Möttes istället av error, men efter att ha skrivit till kundtjänst att DU kan va error så verkar det numera fungera. Tackar, tackar!

Igår avslutades terminens första kurs. Tyvärr hade jag utnyttjat efter-tenta-belöningsshoppingen redan förra veckan så jag fick nöja mig med lite choklad...

Så idag är den lediga dagen mellan kurserna när jag ska fixa allt

  • Städa lägenheten
  • Handla
  • Förbereda inför nya kursen
  • Fixa inför nästa lia
  • Skaffa ett roligt, givande och högavlönat sommarjobb
  • Hitta på något hilarious till Lisas födelsedag på fredag

Jag har börjat lite smått med att dammsuga mitt fram. Katterna blev oääändligt förolämpade och klagade högljutt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0