Tentor och kajaler

Då var utbildningen sista salstenta skriven! Nu är det bara att invänta resultatet. Eftermiddagsföreläsningen har jag inget minne av eftersom jag satt och ältade tentan nonstop. "Hur kunde jag skriva så?" och "Varför tänkte jag inte på det?" tog betydligt större del av min uppmärksamhet än att det råkade stå en föreläsare och snackade om någonting.

När jag kom hem väntade en trevlig länk på mig. Annafinest har bloggat om en kajal som jag köpte med mig från Indien. Man ser på bilden att förpackningen är lite naggad men annars verkar den ha överlevt resan bra (till skillnad från lite annat stuff som kom hem i... mindre bra skick) Med detta i ryggsäcken tänker jag från och med nu skriva med "Asienkorre" i mitt CV.

Håll tillgodo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0