Behåll fokus

Det verkar som om det finns oknytt i bloggen. Igår när jag skulle ta mig in och skriva det där superinlägget som skulle göra mig rik och berömd möttes jag återigen av error.

Jag insåg att detta nog innebar att jag fick stanna på min utbildning. Trots att vi skulle börja senare lyckades jag försova mig. Mycket tack vare att Les Mjau levde rullan halva natten. Jag var lite orolig att grannarna skulle knacka på och klaga men de verkade hålla ut.
Skoldagen började bra med återlämning av tentor från förra kursen (resultat över förväntan), men därefter blev det föreläsning och nya inlämningsuppgifter. Jag antar att jag får spela med så länge, tills jag har blivit rik och berömd...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0