Veckoplanering

Jaha, nu sitter jag här med kaffe, måsten, och katter. Denna vecka kommer i sanning att bli intressant. Imorgon ska jag ha sex fungerande diagram att lämna in, på torsdag ska jag skriva en tenta och på fredag ska jag presentera en projektplan. 

Även den sociala kalendern bjuder på happenings.
Efter tentan blir det ut med klassen på torsdag, sedan ska jag byta stad på fredag för att ta emot besök av mina lovely gymnasiebästisar under helgen. Och någonstans under denna vecka ska Lisa och jag hinna få tid för varandra då jag kommer att befinna mig på annan ort under LIAperioden.

Söka det perfekta sommarjobbet samt skaffa en frisyr får vänta tills nästa vecka...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0