Nannie inför luffen - del 2

BESVIKEN!!!


Visste väl att det var för bra för att vara sant. Trots att Lucky hade avslöjat våra planer för telefonsupporten vid bokningen väntade ett bakslag när bilen skulle hämtas ut.

Vid bokningstillfället blev vi försäkrade om att vi utan extra kostnad kunde ta bilen utomlands. Inga problem. HEEELA Europa skulle ligga vidöppet för våra fötter. "-Fair enuff", svarade L och gjorde sin bokning.

Idag visade sig att det finns olika definitioner för vad som menas med hela Europa. När jag var liten fick jag lära mig att gränsen går vid Uralbergen och att den ryska tillhörigheten är öppen för diskussion.

Telefonnisses definition av hela Europa verkar kort och gott vara Västeuropa. Obildade lilla ägg!

Jag antar att vi ändå ska vara tacksamma för att uthyrningsdamen satte stopp för detta nu och inte när vi stod med pajjad bil mitt i ingenstans.

Trippelfuck också...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0