Nannie inför luffen

De kommande två veckorna kommer jag och Lucky att dra på luff. Vi har vägrat att planera gett fingret åt ruttplanering och hånskrattat åt väderleksrapporterna.

Tills nu. Kvällen innan.
Vardagrummsgolvet är förvandlat till en allmän packyta, en guidbok är inhandlad och växtvakt är fixad. Eftersom planerna ännu inte är klara är det lite svårare att packa. Detta problem fanns inte inför Indienresan på samma sätt. Där gällde 50-50 packningen. Halva väskan med magmedeciner och andra halvan med toapapper. Visum och pass i handbagaget...

Nu gäller andra regler. Ska jag packa allt jag vill? Man vet aldrig vad resan kan erbjuda och vad man skulle vilja ha med sig då.. Men tänk om allt jag äger och har blir stulet? Då skulle en minipackning ha suttit fint! Jag tänker mig att jag packar lite nödvändigheter ikväll och panikpackar resten imorgon på morgonen.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0