Okej, då var man här igen...

Var lite orolig när jag loggade in. Att det skulle komma upp en liten ruta som sa att har du inte skrivit på såhär länge, ja...då får det vara! Detta hände inte.

Skulle gärna skriva något i stil med att ni inte har missat något under mitt blogguppehåll, men det är inte sant. Jag har haft flera halvfärdiga blogginlägg på gång i mitt huvud. Det har varit dop och förlovningar, besvikelser och förtvivlan, förhoppningar och prestationsångest.

Jag har klarat av min sista och tredje LIA nu. Tyvärr gjorde jag misstaget att läsa igenom rapporten en extra gång efter inlämning. Grämer mig nu över missar som inte längre kan rättas till.

Det är en halv månad kvar i den södra lägenheten, vilket innebär att den steg för steg börjar packas ner. Min lånade säng har nu tackat för sig så det blir tältsäng from now on...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0