I haz helg!

Helskinnad och hemkommen efter en helg i Skånlandet. Helgen har bestått av kära återseenden av vänner, knaskatter och roomiesar.


Den översta bilden här är en fin bild som visar den intensitet som delas i ett filmmörker. Men efter det går det liksom utför...

Vissa skämt måste jag mot bättre vetande bara ge mig på!
"-Nej, jag tänker då inte äta pinnar!"


Eller att jag kopplar bort min vuxna värdighet och drar fram kameran för att fota hur mycket jag har tankat för...

Med detta i ryggsäcken insåg Annafinest och jag att vi inte hade något kvar att förlora på hemvägen. Vi inväntade mörkrets inbrott, låste centrallåset och skrålade för full hals hela vägen hem.

Kommentarer
Postat av: Sockerklump

Naaw, men Harry potter ääär ju spännande =)

2010-11-23 @ 09:07:42
URL: http://sockerklump.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0