Yäy!

Nyss hemkommen. För att göra så stor affär som möjligt av min egen födelse tvingade jag med lite människor ut på restaurang. Jag har nämligen insett att detta är ett tacksamt sätt fira på. Kräver minimal förberedelse, grannarna blir inte sura och jag slipper diska.  Jag ändrar om lite i gästlistan från år till år, så alla ni som inte fick ett kryptiskt meddelande på fejjan kvällen innan - jag hoppas ni inte är förolämpade.

Hursomhelst var det hela hiskans trevligt ända tills Annafinest ställde sig upp och sjöng. Hon lyckades få med övriga vid bordet på dessa dumheter och fick även gästerna vid grannbordet att börja vifta och klappa takten. Jag ruvar nu på min hämnd...

Kommentarer
Postat av: inkyblot

Ha! (Fast lite förlåt också).

2010-11-18 @ 21:17:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0