TGIF

Färden till Luckys föräldrar är ersatt med att vara insnöad. Men det går ingen nöd på mig. Jag har massa nöjen att sysselsätta mig med. Som tex den trogna Särimner. Eller gå in på lokaltrafikens hemsida och begära pengarna tillbaka för de två senaste försöken att åka buss

Dagens höjdpunkt var att ringa försäkringsbolaget. Jag hade ingen koll på vilket kontor jag skulle till, mina kunduppgifter, eller någon annan behjälplig information. Jag hävdade bara att jag var kund och att jag därmed skulle ha rätt till service. Undrar var jag har fått det ifrån?

Jag har även läst en såndär blogg-guide om att man ska lägga upp bilder på sig själv i tid och otid.


Det ljusa på bilden kallas för sol och är något jag inte är så bekant med eftersom jag bor i Mordor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0