To pynt or not to pynt?

Jag har nu påbörjat projekt pynta lägenhet. Eftersom jag drog iväg för att plugga ganska snart efter att Lucky och jag fått tag i denna lägenhet blir det första året som jag inför-jul-fixar här.
Har inte riktigt bestämt mig för hur jag vill göra. Lite smakfullt adventspyntande eller fullt ös?

Förra året åkte jag och Lisa till Indien över jul och nyår, så vi gick ut stenhårt redan första december med hela artilleriet för att kompensera. I år tänker jag att jag kan göra en lite mer långsam upptrappning...


 

Än så länge är den obligatoriska "när första ljuset brinner, stå julens dörr på glänt..." framme på köksbordet.

 

Även badrummet är påbörjat:

Oh Deer!

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0