The Fridayfik...

Så var första veckan på nya uppdraget avklarad. Än så länge har det mest varit introduktionsprogram hitan och ditan samt konversationer med IT-support.

Idag upptäckte jag att det varje fredag är någon i arbetsgruppen som ansvarar för fredagsfikat. Har redan lite prestationsångest för när det ska bli min tur. Jag tänkte först att jag kunde göra donuts och ta med. Sedan insåg jag att den donutmaskin jag hade i tankarna var hämtad ur en annons i en tidning jag läste förra året och inte alls något jag har i min ägo. Tusan!


 

 


Kommentarer
Postat av: tobys.se - En släng av ADHD och hjärnsläpp

Haha typiskt! Men du kan säkert baka en god sockerkaka!? :D

2010-10-16 @ 01:20:55
URL: http://tobys.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0