Att tärna pumpa och tvätta raggsockar

Sen så kommer söndan och då vill våran präst,
att jag ska till kyrkan men då hänger jag tvätt...



Yepp, ungefär så här glamourös är jag under söndagen.

Ett annat projekt som tog upp större delar dagen var hanterandet av halloweenpumpan. Plötsligt förstod jag varför det bara är halloween en gång om året. Det var lite spännande med den bråkdel som vi gjorde middag av på fredagskvällen, men nu... Jag har tärnad pumpa i frysen för ett sekel framöver. Nästa år planerar jag att tona ner mitt ego något. Dvs inte tåga in på coop och kaxigt köpa den största pumpan bara för att. Det borde räcka med att köpa den näst största helt enkelt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0