Rekryteringsprocess och byxa

För en liten stund sedan la jag på luren med nytt hopp. Förra veckan anlände nämligen ett test till min och några andra sökandes inkorg. De som överlevde detta test ska bli inbjudna till en intervju och det verkar uppenbarligen som om jag är en av dem.

Det står klart att det är stor skillnad på olika rekryteringsprocesser.

En annan sak känns dock lite besvärande. Jag har fått höra att man undviker jeans på detta företag. Måste erkänna att jag är lite nervös inför att komma till ett ställe där alla går runt utan byxor!


Kommentarer
Postat av: Karina T

Kul, det tänkte jag förut också att jag ville ha men blev en suzuki istället:D Jaha, tack för tipset, ska köra på det jag med när jag får min bil. Man måste dock vänta så länge på att den ska komma :(

2010-10-04 @ 16:00:06
URL: http://kto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0