Efter Yoga

Var igår på det första tillfället av nya yogakursen. Denna var mer meditativt inriktad än den kurs jag gick i somras och hade färre deltagare. Det hade varit ett utmärkt tillfälle att komplettera den tidigare kursen om det inte vore för att det verkar som om den på något sätt nu har blivit glömd och förlåten. Back to "smidig som ett kassaskåp" igen.
(Dock har jag hemliga förhoppningar om att smidigheten ska komma relativt fort eftersom det inte var så länge sen förra gången)

Och nu; tillbaka till mitt liv som består av:


...eller var det möjligen:




Kommentarer
Postat av: Nancy

I know, tyvärr en pengafråga för mig, har inte råd med båda, eller jag hade kanske det (men bara kanske!) tills jag fick reda på hos veterinären idag att två av katterna måste opereras för tandsten :/ bye bye money but hello happy cats

2010-09-22 @ 13:04:57
URL: http://nancyisnegative.blogspot.com
Postat av: Nannie

Ojdå. Ja, veterinärräkningen går ju före naturligtvis

2010-09-23 @ 09:11:53
URL: http://controlz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0