Its a family affair...

Tillbaka i mitt eget bo efter turnén i Smålandet. Dagen inleddes en runda till stallet. På landet är det nämligen alltid obligatoriskt djurfix innan det går att röra på sig.

Därefter ner till Farmor som hade önskat sig lite vedhjälp. Till min stora lycka var den färdigkluven och klar. Det är nämligen viss skillnad på att stapla några medgörliga vedbitar och att börja med att ge sig ut och leta efter träd..


Med ved under tak begav mamma och jag oss vidare till mormor och morfar och fixade lite allmänt fix. Bland annat kommer inom kort en bil att stå i mitt namn. Bilen kommer då att ha jobbat sig igenom tre generationer på rekordtid.

Genom mörkret färdades bilen och jag sedan hemåt. Nu ska jag bara fixa ett jobb så har jag råd att tanka också...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0