Lördagslekis

Lucky Love är på möhippa den här helgen. Då och då har han försökt påannonsera det hela som en svensexa vilket jag kontrar med att titta oförstående på honom och säga: "Va? vaddå? Möhippan menar du?" Det blir helt enkelt roligare så.

Själv har fördrivit dagen på Annafinests lördagslekis. Hon bedriver seriösa projekt. Som att inreda i garderoberna. Och jag hjälper till!



Eller...ja, jag fyller nog egentligen mer funktionen av en katt. Jag vilar i hennes soffa, leker med hennes garnnystan och kommer med hjälpsamma kommentarer.



Kommentarer
Postat av: Elin Gabriella

Svar: Hihi, ja det är frågan ;)

2010-09-26 @ 14:31:28
URL: http://elingabriella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0