Måndag

Vad hände med denna dag? Jag har fortfarande en känsla av att jag precis har gått upp trots att det var flera timmar sedan. Och trots att det är måndag har jag mysbrallor och tycker att veckan börjar först imorgon.

Imorgon kommer det att bli två stycken intervjuer. Igen, jag vet. Men båda dessa är som varsitt steg två till de intervjuer jag gick på under förra veckan.





Nu däremot är det dags att leta upp regnkläderna. Ska in och kolla upp lite eftervals-hallabado och möta upp Lucky Love. Ja, förutsatt att han inte får syn på det svenska vädret, hoppar tillbaka in i planet och smäller igen dörren.

Kommentarer
Postat av: Cissi

Trevlig kväll! =)

2010-09-20 @ 19:32:58
URL: http://cviklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0