Roomieliv vs Samboliv

När skolan slutade sista veckan i maj avslutade jag även mitt roomieliv och återgick till sambolivet. Båda dessa har naturligtvis flera för- och nackdelar. I mitt fall flest fördelar eftersom jag valde bra roomie och bra sambo. Puh, hade varit jobbigt att behöva flytta från ett dumbass till ett annat.

(Och nu när jag sitter och skriver kunde jag inte motstå frestelsen att googla "dumbass". Fick upp detta:

1. Dumbass
Someone who looks up the word "dumbass" in a dictionary.
If you don't know what a dumbass is you're really a fucking dumbass

Haha, där fick ju jag så jag teg!!)

Nåväl, det var inte "dumbass" eller googla det här inlägget skulle handla om. Utan något annat som roomielivet förde med sig.

Av okänd anledning är nämligen mobilkameran från denna tid fyllt med sådant här:













Kommentarer
Postat av: Nancy

Åh sötaste! Min mobil är också fylld med kattbilder :)

2010-09-09 @ 07:50:46
Postat av: Sockerklump

Snyft, saknar både dig och Selmismjau!! Isak roar sig mest med att bajsa utanför lådan och sitta och säga bu när man öppnar skafferiet!

2010-09-11 @ 10:50:07
URL: http://sockerklump.blogspot.com/
Postat av: Nannie

Nancy: Det ante mig ;)



Socker: Saknar dig med. Vi måste gå på tivoli tycker jag!

2010-09-11 @ 15:07:11
URL: http://controlz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0