Gäster och drinkar

Då var en intervju till avklarad. Många intervjubollar i luften som antagligen kommer att börja landa nästa vecka.

Det hela tog dock lite längre tid än beräknat. Jag hade hoppats att jag skulle hinna hem och avsluta den städning jag påbörjat på förmiddagen och hinna handla, fixa iordning och se avslappnad och välkomnande ut när gästerna skulle komma.

Så blev det inte. Jag kom hem ungefär två minuter före gästerna. De fick blanda sina drinkar själva och hoppa jämfota över den framdragna dammsugaren medan jag knycklade i mig en mikropizza eftersom jag inte hunnit äta något.

Gästerna var dock inte gnälliga. Vi diskuterade familjeliv och studier, maskerader och outfits och hur ligger det egentligen till med alla extraregler runt csn?

Dessutom; hur skulle det inte kunna bli trevligt när vi hade tillgång till både alkohol och socker?





Kommentarer
Postat av: Nancy

Varför gnälla när man kan pimpla drinkar liksom hehe?!

2010-09-19 @ 12:37:38
URL: http://nancyisnegative.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0