Inför Yoga

Nog hade jag kunnat behöva ett par solglasögon idag. Det gråtråkiga duggandet byttes ut mot strålande sol. (och vind) Det känns skönt att ha klarat av två intervjuer på samma dag. Lite som att riva av ett plåster. Båda jobben var jobb jag vill ha, så nu är det bara att vakta telefonen tills det ringer. Tyvärr skulle tydligen även andra människor intervjuas.

Snart är det dags att ge sig av igen. Nancy har nämligen letat upp en yogakurs inför hösten som vi har anmält oss till. På ett nytt ställe för mig. Denna gång ska jag minsann se till att vara förberedd! På förra stället lyckades jag kläcka ur mig så o-yogiga saker.

Som tex: "Så vad säger ni, en öl på detta eller?" eller när jag kom in med en kaffe to go i näven. Lite desperat försökte jag låtsas att det var grönt te i min lilla pappersmugg men tror inte att det var någon som gick på det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0