Jakten fortsätter

Lite motig start på den här veckan för min del. Jag fick svar från de intervjuer som jag varit på förra veckan. Tyvärr inte de svar jag ville ha...



I båda fallen hade jobbet gått till en sökande med mer erfarenhet. Eftersom det här är mitt första jobb efter utbildningen så är just erfarenhetsbiten lite besvärlig för mig att jobba upp inför nästa intervju.

Dock kändes det lite bra för mitt ego att höra att båda personerna tyckte att jag hade gjort en bra intervju. Jag avslöjar inget, men det kan ha förekommit ett visst ältande och överanalyserande från min sida.

Jakten fortsätter alltså...

Kommentarer
Postat av: Honi

Tack för tipset om födelsedagspresenten. Du har rätt, det låter som en riktigt bra present :) Och så himla dyrt brukar tonårstidningarna inte bli heller! Vet att hon gillar en populär dansk tjejtidning så det låter perfekt!

2010-09-27 @ 16:26:56
URL: http://honi.blogg.se/
Postat av: Daniel

Fortsätt kämpa på! Bara att va sej själv å va cool & lugnt. Duger man inte så var de inte värda dej!

2010-09-27 @ 20:39:59
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/
Postat av: Daniel

Annars rekommenderar jag praktik (lista från arb.fömedlingen) nån månad så du får foten in å erfaranheter... så fick jag å många mina vänner jobb efter studierna. handlar om kontakter å på praktik vet folk vem du e!

2010-09-28 @ 08:57:37
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0