Vecka 37 - its on!

Jakten på jobb fortsätter. Fick reda på att det blev nej från intervjun förra veckan.  Kändes fair enuff då arbetsuppgifterna inte riktigt var min nisch och den som fick jobbet hade erfarenhet av just dessa.

Var på en ny intervju idag och ska på en till nästa vecka. Så nu är det oliiidligt spännande som Peter Harryson uttryckte det hela. (jag brukar inte glo på "så ska det låta", men det har hänt)

Jag tog även ett kort på mig själv som jag tänkte att jag skulle lägga upp, men det blev så fult så jag gav mig in i arkivet så istället:



Lisa och jag på café i Kerala. Att beställa frulle är allvarliga saker. Därav de fundersamma ansiktsuttrycken.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0