Jag lär mig uppenbarligen inte.

Denna vecka ska det vara kapitelprov på kvällskursen igen. Jag ångrar djupt att jag anmälde mig till detta stolleprov, har ingen förståelse för att jag utsätter mig detta hemska, samtidigt som jag funderar på vilka kurser jag ska anmäla mig till till hösten.

På något sätt inser jag ju att det finns en direkt relation mellan att göra en anmälan och att få prestationsångest. Särskilt om man har studiemoral ala tonåring och hittar på diverse för att slippa göra läxan. (...jag MÅSTE nog lära mig att virka en blomma...jo, tjena!) Men trots denna insikt upprepar jag samma miss. Det är som att jag tror att mitt framtida jag kommer att vara disciplinerat och välanpassat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0