Till attack

Jag tänkte att jag återigen skulle ta tag och föra krig mot lägenheten. Några av mina fiender är namngivna. För att avväpna dem lite.

Komposten som numera heter Johnny efter Johnny Rotten, insamlingen går under kodnamn "tonåring på festival" eftersom den är för full och naturligtvis diskbänksbördan som återuppstår gång på gång trots upprepade mordförsök; Särimner.

Detta hjälper bara tyvärr bara till en viss gräns, sedan måste åtgärder vidtas.

Jag började gå till attack så smått med dammsugaren. Inser efter ett tag att jag har kombinerat dammsugningen med diverse fuldans och att detta bevittnas av grannen som sitter och latar sig och fnissar på sin balkong.... Känns lite jobbigt faktiskt. Överväger att flytta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0