A friend in need is a friend indeed

Hemma i säkerhet igen.

Jag tänkte att jag skulle ta bilen till kvällskursen för att spara tid. Det såg inte svårt ut på googlemaps. Jag skulle i princip bara sitta på baken och hålla i ratten tills jag kom till rätt avfart. Därefter skulle det "lösa sig självt" typ...
Jo, det hade väl varit helt okej om jag inte hade missat avfarten med tre ljusår!

"Gaaah, avfarten måste komma snart...jag måste vända...men vaf.."

Efter att ha insett att det antagligen inte skulle ge önskat resultat att börja lilleskutt-gråta inne i bilen körde jag in till kanten och ringde till min galosch i leran, Annafinest.

Jag: Uuuäääh!
Anna: Jag förstår. Följ bara mina instruktioner så löser det sig.

And it did! Jag hamnade rätt, skrev provet och tog mig hem igen.

Anna; I see cookies coming your way!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0