GDSGD

Nu är jag alltså sjuk igen. Tycker att jag har varit ovanligt mycket sjuk sen jag påbörjade mitt nuvarande jobb. Feber i tid och otid. Antagligen för att vi sitter i ett kontorslandskap där ganska många i personalen är småbarnsföräldrar och nyser på varandra. Borde jag inte utveckla någon form av überimunförsvar?

Efter att ha sovit ett dygn börjar jag dock tuffa till mig lite. Tänker att med lite alvedon kan jag nog ta mig in och skriva kapitelprovet ikväll. Dels för att det är skönt att få det ut världen. Om det går dåligt kan jag dessutom skylla på att jag var sjuk när jag skrev det. Och dels för att jag redan har planer på den efterföljande belöningsshoppingen om det går bra eller tröstshoppingen om det inte går bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0