Om ett sargat schema och bild på en tax.

Jag gillar att handla i butik. Jag är inte emot näthandel, men jag gillar att plocka ihop mina val och kika i hyllorna.

 

Men nu är jag redo att ge upp. På grund av en och samma butik har hela mitt läs-och-glo-schema blivit förstört flera gånger på oprovocerat kort tid. Det jag tänker köpa finns inte inne och det som finns kan jag inte köpa då det stör ordningen. När inköp nummer ett väl kommer in (inte det datum det skulle) har nästa i ordningen som jag inte köpte när jag inväntade den första tagit slut! Detta har resulterat i att jag har köpt något helt annat eftersom jag ändå var på plats, eller läst två böcker i samma serie alldeles för tätt utan det nödvändiga uppehållet emellan. (Serien i fråga var inte tillräckligt bra för att sträckläsas, men får jag lite mellanrum glömmer jag bort detta och blir nyfiken igen...)

 

You have failed me for the last time, nu ger jag mig i kast med Amazon


Ändå måste jag erkänna att jag är lite smickrad över att de har lagt ner tid på att lura ut schemat och gå in och mixtra med det. (Allt handlar om mig) Jag inbillar mig att det såg ut ungefär som på bilden nedan:

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0