Det första inlägget

Jag har suttit och kollat runt på ett forum där jag tidigare skrev dagbok ibland. Det visade sig att jag hade lite blandade känslor för det här med blogg:

"Daterat: 19/5-09 kl 15:14

blogg
Har länge funderat på att skaffa en blogg. Planerar att gnälla ohämmat och sedan censurera alla kommentarer i stil med ”usch, vad du gnäller!” Kanske tom skaffa ett alias som hejjar på bloggen och skriver inlägg som ”Bra, Nannie!! mera gnäll snälla”

Detta visade sig sitta längre in än vad jag trodde. Försökte börja lite... skrev en rubrik...godispaus...slösurf.

Känns som något som kanske får hända efter tentaperioden istället."


Såhär i efterhand kan man konstatera att det där första inlägget blev skrivet tillslut. Men jag hade glömt bort det där med att skapa ett alias. Kanske något att ta upp?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0