Leeeeedig!

För att markera ledigheten har jag inlett med nutellamackor till frulle.

På en torsdag!


Men det är inte bara nutellarostis som gäller idag. Lucky Love och jag har planerat en liten utflykt till Polen. Vi ska nämligen vara sådär töntigt pariga och fira att vi har hållit ihop i åtta år.


Jag hittade ingen egen gulli-fnutt-bild på Lucky och mig, så jag stal bilden från en kompis. Detta oroar mig dock inte eftersom jag snart är utanför landets gränser. Dags att packa sitt stuff och starta bilen.


Kommentarer
Postat av: sara shotgun

blir så glad av att se er. ni är helt klart det sötaste och roligaste paret jag känner

2011-02-17 @ 20:19:04
URL: http://sarashotgun.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0